Min lilla tjej!




Är äntligen frisk i sitt öga! Vi fick droppar från BVC-sköterskan som man skulle använda i 10 dagar på den nionde blev ögat helt bra. Jag är så glad. Vi hade fått en tid till läkaren förra tisdagen men hon blev sjuk, och någon ny tid har vi inte fått. Så jag vet inte vad Ella väger eller hur lång hon har blivit.... Men ska bli spännande att se nästa gång. För växer gör hon... Det är häftigt att se hur hon utvecklas, nu använder hon händerna mer och i förrgår kom hon på att man kan bubbla med salivet så nu låter hon brrrrrrrrr mest hela tiden min lill krabba på land. 10 veckor är hon nu min lilla tjej!

Kommentarer
Postat av: mamma

ELLA ÄR EN GOSSE TÖÖS.PUSS MORMOR.

2008-09-15 @ 20:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0