Måla, måla fint!

     



     

Här har ni mig målandes! Det är rätt kul, speciellt när det blir så bra! Har så stora planer på mitt vedhus/hönsgård. Det ska bli gråa knutar precis som på huset och sen ska det upp en skylt om Fresh eggs. Nästa vår ska vi lägga all krut på trädgården och då ska det planteras lite fint runtomkring. Men man kan ju tjuvstarta med en kruka på väggen. Ska se vad jag hittar förnått. under taket som sticker ut kommer det bli spottar som lyser upp trädgården. Sen funderar jag på en ros av nått slag, kanske en ljusrosa klängis?

T tog fram sågen och gick loss på en En som var ivägen för målningen och mer eller mindre var helt död. Helt plötsligt fick vi plats med grejer där bak. Toppen! Det otroligt snygga staketet ni ser tillhör grannarna och vi ska fråga dom om vi kan få bygga upp ett nytt eller faktiskt ta ner det och låta det vara öppet. Dom är ju trots allt bara där 3-4 veckor om året.

Ella satt nöjt och titta på i sin nya mössa och nya vantar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0