Kommer drömma om html koder inatt!

Hela eftermiddagen har jag suttit vid datorn och försökt lära mig html-kodning! Men kan jag sy i en dold dragkedja så ska la några sifror och bokstäver inte vara så svårt tänkte jag. tjena. Men hittade en sida på www.blogg.se som heter http://www.designadinblogg.se/ och där fanns mycket smått och gott! Jag gjorde min header i Photoshop och sen fanns där en lätt guide till hur man gjorde... men jag fick lite hjälp av killen som har sidan då det krånglade för mig och jag trodde min blogg var förlorade för gott! Jag hade visst ett kolon för mycket... Tänk vad två prickar kan göra.

Hoppas ni gillar den nya layouten! För den gamla vet jag inte hur jag får tillbaka och fråga mig inte hur jag har gjort den nuvarande layouten heller... Jag var seriöst rädd i sex timmar att hela bloggen skulle knasa... hade ju vart ännu en spännande natt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du har fått till det jättefint här! Jag är helt talanglös när det gäller html-koder och allt skit, jag har inte ens photoshop på datorn!

Du börjar mer och mer framstå som någon slags superkvinna! Du kan sy, snickra, html, baka och föda barn! Nästan på en och samma gång! =P



Hahaha filmen låter hemskt intressant! Min sambo tvingade mig att se Saw 3 eller 4 eller 17 eller vilket nummer dom nu är uppe i. Hatar såna filmer! Fick sitta och blunda halva filmen men jag hörde ändå deras skrik när dom dog.. =/ Ryser!







2008-09-03 @ 22:32:42
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHAHA! Superkvinna! ååå nej det är hon verkligen inte! Men jag är pysslig och tycker det är kul att vara kreativ.. har ju sjuk abstinens från jobbet där jag får det stillat! (vågar jag nämna att jag ska ge mig på att tapetsera mitt gamla dockskåp;)) Hösten är min tid... Älskar hösten på det sättet att man får gjort massa... Jag kan vara riktigt slö.. och i 9 månader och nästan fram tills nu har jag ju vart helt slut! Så nu får jag ju ta igen allt :D



T sa häromdagen till någon att huset hade aldrig kunnat bli klart om inte jag sovit hela tiden. Ligger nog en sanning i det ;) Så jag kommenterade inte det.



Jag är precis lika dan när det gäller de där skitprogrammen, vem som kan äta mest maskar eller spy flest gånger... Vem fan producerar sånnt.. Fear Factor heter dom va? Håller för öronen och blundbläddrar på kontrollen när det är.

2008-09-04 @ 08:53:38
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jennie(Ludde)

Din blogg har verkligen blivit kanonfin!! Duktiga du!

2008-09-04 @ 10:33:33
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack gumman du är så snäll! Såg du att jag la till din blogg som länk längst ner... la till alla mina vänner med blogg!

2008-09-04 @ 11:01:20
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0