Godmorgon!

Idag är det fest! Mycket skoj ska detta bli! Vädret verkar vara med oss också! T är hemma hos sina päron och hämtar tält och sen skulle han om bygdegården och fixa stolar och bord! Sen kommer nog husmusen ner och hjälper till! Vad hade vi gjort utan vår Jonas!

Nu ska jag ta en dans med dammsugaren och sen ska jag leta upp en bild som jag saknar till bordsplaceringen. Alla får nämligen gissa var dom ska sitta, en bild är fastklistrad på bordet och kan man känna igen sig i bilden så är det varsegod. Det blir tjej-kille sittning så det kan ju hjälpa lite också :D

Ikväll ska jag ha på mig en klänning som jag snodde av mor! Det var en Lindex, men som skulle dras ända på till tuttarna, men mamma hade mest tänkt ha den på höften och ner och då tyckte jag det var bättre att man nyttjade hela klänningen! För min "vanliga" kräftklänning har typ krymt eller nått ;)

Ha en bra kväll alla och några av er ser jag redan ikväll!


På återseende.


Kommentarer
Postat av: Zzara

Jag är laddad!! =)



synd med kräftklänningen, men tror nog allt att lindexklänningen klär dig med =)



ses ikväll.. puss puss

2008-09-13 @ 09:57:10
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Margareta

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!! Tur med vädret! Två av kvällens gäster är just nu på väg hit från Halmstad..Kram /M

2008-09-13 @ 13:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0