Fin kväll i skogen!



När T kom hem igår var vädret fortfarande fint så vi beslöt oss för att ta med julklpasskorgen ut och se om svampen hade kommit. Och det hade den verkligen. Svamp överallt... men inga ätbara förens vi nådde vårt ställe. Där stod dom och vänta på oss. Vi ser oss själva som lite mer seriösa svampplockare nu när vi har korg och kniv med oss men vi e för nojjiga för att äta något annat än trattisar. Sen åkte vi hem till min mamma som var själv hemma i huset och rensa och förvällde. Sen kolla vi idol och Persbrants nya serie. Den får klart godkännt. En riktigt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill också ut och plocka svamp... Jag och Sara får väl göra en ny söndagsutflyckt.. hehe

2008-09-25 @ 11:33:17
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag och Ella föjer med! Det är så mysigt! Nu är det ju inte så jäkla kallt heller...

2008-09-25 @ 11:38:48
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0