Blir så sugen på...

 


... på att måla på duk nu när jag klabbat i trädgården. Har länge tänkt att jag ska måla denna tavla (se nedan) Såg den i matsalen på Lindholmen där jag pluggade i två år. Men har inte blivit tid till att måla bara! Men nu när man är hemma på dagarna och lillan sover sina powernapps så kanske jag skulle ta mig an detta projekt. Vad tror ni? Får nog bli en minimjölk för vår del iof för jag har inte en enda röd detalj hemma. Men man kanske inte ska vara så färgmatchande hela tiden. Detta projekt får ta en kölapp och får fint vänta på sin tur.



Visst är detta en nostalgi-bli-glad-av-tavla!

Kommentarer
Postat av: Jennie (Ludde)

Verkar vara ett kul projekt! Helt klart nostalgi =)

2008-09-19 @ 10:48:10
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0