Vi fick oss en fet överaskning!



Som ni ser på bilden så står det en Vespa i vår hall! En såkallad EU-moppe! Och nu ska jag förklara vad den gör där: Jo, vi åkte runt lite i stan för att leta efter den bästa kameran och efter några besök runt på diverse ställen sluttade färden på Elgiganten, mitt sista val. Men där hittade vi ingenting heller och bestämmer oss för att gå mot kassan och ut. DÅ får T syn på en moppe med en skylt, på Skylten stod det... Förläng idag och ta med mopeden hem för 1 kr. Vi tror ju det är ett skämt, så jag drar i T att nu går vi, men sen så slår det mig ändå att fan man kanske ska kolla upp det lite närmre för att T:s telenorabonemang går nämligen ut nästa månad. Så vi läser igen på skylten och HolyJesus och en massa annat och förvåning på det ser vi att det just är den abonemangsformen som T har! Så vi snackar med en av säljarna där och visst stämde det, förlänger du idag och med samma abonemang  i 24 mån så får du en Vespa för 1 kr.
Så förutom att sälja en kamera till oss som egentligen var hans avdelning så fick vi hämta släpkärran hemma och ta med oss en helt ny vespa med hjälmförvaring (ej med på bilden) Helt jävla sjukt! Vi var rätt säkra på at det skulle vara japansk skit som brinner upp så där lite oväntat, men den verkar inte vara det heller. Ibland ska man ha tur! Vi var helt uppspelta igår och glädjen över min nya kamera föll i strålkastarljuset över T:s nya leksak...Men det har jag tagit igen idag och ska göra hela kvällen... så det så ;)

Så nu kan jag köra moppe på landet! Bara en sånn sak! Det som är lite roligt är att man kan sitta två + ha en barnstol där bak så nu kom stranden lite närmre. Fräckt!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha ja herregud!! lina o ella på moppe, detta måste ju beskådas. =) Toppenbra jue!!

2008-10-21 @ 16:25:53
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hur lyckas ni med allt? Var det bara den dagen erbjudandet gällde? Annars kanske man skulle pallra sig dit.

2008-10-21 @ 16:48:29
Postat av: Lina

dom hade två kvar! så skynda fynda!

2008-10-21 @ 16:54:38
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ni har sån tur med allt!! =) Hade det varit jag som hade hittat ett sånt erbjudande så hade jag haft oturen att jag redan hade förlängt abonemanget dagen innan... hehe

2008-10-22 @ 08:15:20
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Pontus

Faster! Harder! Scooter!

2008-10-22 @ 18:30:10
URL: http://midnightcowboy.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha!

2008-10-22 @ 21:35:14
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Elin L

haha! sånt händer ju inte. va kuul! då måste jag komma ut snart och croosa lite! =) vi ses på lör! kram

2008-10-24 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0