Tisdagsmys!

Idag blir det inte mycket mer... ska försöka hålla mitt halsont i schakt. Känner mig inte på hugget alls. Ska krypa upp i soffan med lite te och frukostmackor... Skiter i gröten idag. Fick hem Adidasdressen igår, kan inte beskriva med ord hur tuff den var och ser helt ny ut. I Brevlådan låg också dom tuffa skorna från Elvins mamma som jag budade på, och i hade hon lagt ett par tuffa uggleskor till Ella som en liten doppresent. Tänk att man kan bli så glad. att få paket i brevlådan är nått speciellt, likaså att få ett brev skrivet förhand.

Läkarbesöket gick finfint igår, Ella mättes och vägdes och är nu en dam på 6530 g. En redig tös som min mamma säger. Hon fick även en spruta i låret och sa inte ett knyst, mammas tös. Sen gick vi runt på stan lite och sprang på Elin med vän så jag och Ella hängde på dom på en fika, det var riktigt trevlig. Elin hade massa nytt och roligt att berätta. Vi bestämde att det får bli en promenad i skogen på onsdag och förhoppningsvis står svampen där just vi går.
På Torsdag blir det ner till Läjet för öppna förskolan med Jessica och Nellie, ska bli kul att se hur det funkar. Annars så blir jag jaktänka på söndag till tisdag... Det är tydligen älgtider. Så har ni inget för er så hör av er så dyker vi upp!

Sara och Ludde vad gör ni på fredag?

Kommentarer
Postat av: Jennie

På fredag blir det troligtvis jobb för min del 20-07... men jag tänkte komma ut en dag och träffa dig och allas vår lilla ängel =)

2008-10-07 @ 11:09:36
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vi var ute i skogen igår och hitta massor med svamp, kolla mina bilder i bloggen!

2008-10-07 @ 11:42:28
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Zzara

fredag ska jag på kalas.. men kanske kan ses på söndag kanske =) puss puss

2008-10-07 @ 17:18:48
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0