Tack! och det blev en...


(om jag inte hade glömt min kamera hos en kompis så hade jag kunnat fota min nya kamera med min gamla kamera, men kanske så får ni se mig med den i speglen lite senare när jag orkat sminka mig ;)

Säj häj till Sony! Jag hade med mig lappen med era förslag men tydligen så har det hänt mycket på marknaden och jag blev rekomenderad den här istället! Den är inte svår att lära sig, har livewiew och det som gjorde att den vann var att man kan justera plattan man tittar på bilderna med så att man kan ta grodperspektiv och inte behöver lägga sig ner på marken, plattan går att dra ut och upp, mycket fiffigt. Sen var det ett bra pris för en riktigt bra kamera! Så här har ni min nya vän. Men inte nog med det så fick vi med en anna sak hem... Men den kräver ett eget inlägg...

----------------------------------------------------------------------------------------------------

För alla tips om Kameran, idag är det dags att skrida till verket... om en stund ska jag åka in och klämma och känna som Anna så fint beskrev det ;) Kanske inte kommer hem med någon men jag är iallafall ett steg närmare min dröm om en riktig kamera! Ska ta med mig eran lista och se vilken som passar mig (oss) bäst!

Puss på er underbara bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Nancy

Hey!

Vill du ha en ny bloggdesign?

Då kan du vara med och kommentera inlägget "fri design #3" :)

2008-10-20 @ 16:16:22
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: jessica

hej undrar hur du lyckats få in såna små bilder på din blogg där uppe när man kommer till startsidan....

mvh jessica



www.underbarmamma.blogg.se

2008-10-20 @ 21:32:22
Postat av: Anna R

Är själv lite nyfiken på en ny kamera...vad kostade den?



Kram!

2008-10-21 @ 17:30:27
Postat av: Lina

5.495 kr Mycket pengar men endå inte om man jämför med andra kameror. Jag har tagit den på avbetalning och kastar in lite pengar då och då!men minst 300 kr som jag satt lånet på! Jag rekommenderar den verkligen det lilla jag lärt känna den. Kramen

2008-10-21 @ 17:43:10
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Sara

Rättelse: A300 :)

2008-10-27 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0