Idag ska jag bara...

 

ägna mig åt att virka! Inatt vaknade jag nämligen av sjuk värk i nacke, tänder, käke och öra! Jag skrek och grät och hade mig...Ledsen som ett litet barn! Så vi åkte in till Primärvården kl 02.30 med lilla mig! Jag hade nämligen ätit min dos med Panodil och det hjälpte bara i 20 min sen satt det igång igen och mala på... så helt ensamma på akuten, konstigt kl var mitt i natten... så fick jag komma in direkt. Tog sänkan men vi hittade ingen infektion... Så nu står värken mellan Bihålsinflamation, visdomstandsajaj eller öroninflamation eller kanske rent av ett hål i en tand. Det hjälper nämligen att sitta upp och sova... så vettekatten vad det är. Ska till tandläkaren på måndag om det inte blivit bättre... Fick 4 härliga värktabletter av doktorn som tar bort värk i nerverna som han sa att det kunde vara. Panodil hjälper tydligen inte mot det. Man skulle haft en lista hemma på vilken tablett man ska ta mot vilken värk... eller så är det bara jag som inte fattat det. Men väl hemma igen så satt värke igång igen och jag har sammanlagt sovit 2 timmar inatt! Så idag blir det att sitta upprätt i soffan och virka, virka och virka... tills värken vad det nu är är borta!

Så därför ska jag ge mig på det här läckra bakelserna!
Recept hittar du här plus massa andra smarriga bilder!

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller tummarna för att du snart ska må bättre igen!

2008-10-16 @ 15:41:07
URL: http://www.metrobloggen.se/MammatillE
Postat av: Annelie

Huvva vad jobbigt.

Tack för dina åsikter kring frågan om badrummet! Och vad roligt att du tycker om bloggen! Jag gillar din blogg också och blir alltid så impad av din kreativitet och allt pyssel du håller på med! Jag har inte tålamodet till pillergöra!

Ha en bra kväll!

2008-10-16 @ 18:16:59
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0