Höstshopping!



Jag surfade in på lågpriskedja Rustas hemsida och jag får nog säga att där finns en del fina saker till en billig peng! Och jag älskar ju att göra fynd så här är mina favoriter! Överkastet är riktigt snyggt! Tänk vad fint det rosa hade blivit i ett Princessrum. Det bruna hade passat fint i ett sovrum ihop med ljusstakar i guld, kuddar i brunt och kanske blanda upp med turkost. Gummistövlarna hade jag förra säsongen., gulnar lite om dom står ute... men det gör nästan allt i gummi så tips ta in dom ;) Lyktan är fin att ha i trädgården och som tänder sig själv så fort det börjar bli mörkt. Häng upp den i en kedja eller varför inte på en järnstång.Blockljus i olika färger var det rea på 10 kr st! så många som man ändå gör av med nu om hösten.

Tycker ni om idéen med att jag tipsar om godbitar från lågpriskedjorna?

Kommentarer
Postat av: tina

Rusta brukar faktiskt ha en del bra saker till ett billigt pris...gilla oxå överkastet...Hmmm tradera!! haha där brukar jag spendera en del av lönen...hehe...peak kläder brukar jag hitta där till billigt pris...hoppas din dag varit bra kram //>Tina

2008-10-01 @ 16:15:20
URL: http://tiso81.blogg.se/
Postat av: lotta

jättebra tycker jag! jag tänker sällan på att surfa in på dom sidorna. blir mest ikea då!

2008-10-01 @ 20:56:50
URL: http://lottajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0