Förkylning i kroppen...

...super irreterande! Halsont och snorighet fick jag känna på i dag när jag vakna... känner mig mycket bättre nu iof, och ska snart åka in till BVC för Ellas första doktorbesök! Har lite sköna bilder i kameran som ska lägga upp på bloggen. Känner att mitt batteri till datorn håller på att ge upp, helt plötsligt så dör bara datorn utan att varna om svagt batteri... Så har man väl skrivit något så är det puts väck, har hänt några gånger nu det sista... också irreterande. jaja!

Annars har jag vart rätt så duktig med mina promenader nu det sista och igår förstörde jag det på en McD-meny men det var sååå gott! Men vi var mitt i Heberg, och där finns ingenting förutom en magsjuke-thai eller en McDonalds så det var ett lätt beslut efter 6 timmar på auktion.


Föresten ikväll har en liten fågel viskat i mitt öra att Första andra tredje programmet från Halmstad kommer på TV 4 kl 20.00 så vill ni se oss där så varsegooda. Vi kommer bänka oss med popcorn och skämmas ner till Kina.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Då blir det till att bänka sig vid tv 4 ikväll då=)

2008-10-06 @ 15:24:33
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0