En liten rättelse...

Som några av er påpekat så är tävingens slutdag den 2/11 inget annat! Tråkigt nog så har vårt nätverkskort gått sönder så jag har skickat den för återbesök till doktor PC igen, hoppas nu att det ska lösa allt strul vi haft. Så nu kommer jag gå helt amok nu utan dator... Får snylta lite internet hos vänner och familj!


Ps: Tandläkarbesöket i fredags slutade med en utdragen tand! Jag skrek som ett litet barn! Får bli en riktig redogörelse om detta senare! Jag är glad att det inte var framtanden som värkte...

Ds: Roligt att såmånga gillade priset i tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Lina!



Kommer du förbi en dag och hämtar kuvert?

2008-10-29 @ 10:59:33
Postat av: Jennie

Suck har du fortfarande inte internet!

2008-10-30 @ 19:26:22
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0