Wapnö Julmarknad 2008



Viken härlig lördag! Kallt och sol! Kl 11 var vi på marknaden och gick runt och titta! Kanske inte lika spännande iår som förra, då mycket var samma... Hittade inga raggsockar till Ella så jag får nog ta fram virknålen ev dom dammig stickorna!
Vi fikade också, våffla med grädde och sylt! Jag drack glögg och provsmakade allt gott som fanns till försälning.. nja inte allt men några provsmakningbitar slank ner! T ville så gärna att jag skulle prova alla viltdelikatesser som fanns! När klockan var två var vi rätt mätta på maknaden så vi bestämde oss för att åka in till Halmstad city och kolla julklappar! Blev lite spontan men helmys. Hittade en julklapp till T:s lillasyster. Sen var vi rätt hungriga och hittade en riktigt mysig liten restaurang/pizzahak. Där dom hade Italienska pizzor utöver dom gamla vanliga! Så det fick det bli för min del iallafall.. T tog ett säkert kort! Så han fick pizzasallad och jag fick en Italiens pizzasallad bestående av Mozarella och tomater. mmmmmm! Sen var vi mätta och goa och åkte hem till min Farmor och Farfar för lite kaffe! En mycket roligt och trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0