Äntligen tak över huvudet!

I dag var jag alltså uppe med plåtslagarna 07.00 flytta bilar och storstäda. Kl 09.00 var det frukost! Då hade jag röjt av huset och dammsugit! Får ju göra sig till lite när man ska ha in folk i huset... speciellt när man inte är beredd på det. Ut och hämta ved och satte igång en eld till dom så dom kunde värma sig! Sen blev det kycklingwok som jag åt ihop med dom, fast dom åt sin egen mat som dom värmt i min micro. haha Sen bjöd jag dom på bullar och kaffé! Dom åt tre bullar var, måste ju vara väldigt goda bullar... inte sant :) Trevliga grabbar Jonas, Ingemar och Lennart!







Det var inte läge att peta sig i näsan! Kännde mig som en fisk i ett akvarium!



Bullar i stora lass!



Det tre musketörerna...



Här ser ni en glimt av vårt nya tak!



Lite utsikt från vår klippiga trädgård.



En annan del av huset! Ser lite större ut från denna sidan!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Verkar bli bra bilder, är du nöjd med din kamera?

2008-11-07 @ 22:14:28
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0