To-do-today!


Idag har jag en lång to-do-list!
Jag ska först in till stan och käka lunch med Lillemor och gå om systemet! Posta lite paket och handla lite inför lördagen!För till helgen kommer några härliga tjejer hit! Ska bli riktigt roligt! Tänkte kanske slänga fram ett spel som heter Orangino eller ta fram mickarna och låta dom sjunga för fulla halsar till Singstar! Det får kvällen utvisa vad dom är sugna på! Men sen ska dom ha sig nått smarrigt i magen, och det är ju gourmekockar som kommer så det är upp till bevis för min del nu! Har iallafall lagt fläkten i blöt så nu e det klart ;) haha!


Idag har jag också tomtar på loftet, eller plåtslagarna på taket... dom har redan varit inne och frågat efter en skyffel till ankbajset på taket haha! Maja sitter ju där på nätterna och lägger ju en del pruttar på en natt, så där kan ju vart ett par högar... Dax att vingklippa lilla donnan tror jag! För på vårt nya plåttak får hon inte skita!

Nu ska jag och Ella göra oss fina för dagens strapatser!
Vi hörs ikväll mina fina läsare!







Hejdå paket! Hoppas ni får det fint hos era nya ägare!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Förstår hon inte att hon ska in i sitt nya lilla hus. =)

2008-11-12 @ 15:30:04
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Jennie

Självklart ses vi på annandagen! Ska bli så kul! Blir det första barnfria festen? puss puss

2008-11-12 @ 21:10:28
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0