Sommarkjol och mössa !

      


Jag känner mig bättre i ryggen konstigt nog! Jippie! Lite tidigt kanske, men så känns det! Farbror ryggdoktor sa att det skulle bli bättre runt fredagen och imorgon skulle jag ha grym träningsvärk! Tydligen hade jag ett ben som var längre än det andra och mitt bäcken hade rört på sig när Ella ploppa ut! Så kan det tydligen bli... Så han knäckte (helt underbart) och drog lite, så nu känner jag mig rätt mör! Men jag har lika långa ben igen... Vem kunde ana!

Han sa att när jag sitter ner så sitter jag på ena skinkan så sne var jag.... Varför har ingen sagt nått undrar jag :D Måste ju sett lustigt ut om det var så, tror nog att min rumpa tatt för sig bra när den suttit på stolar här och där!

Men huvudsaken är att jag känner mig bättre och nu kan det bara bli bra! Ska dit igen på tisdag och få ännu en timmes massage... längtar! Men då ska jag ta på en BH som fixar att man ligger på sidan, det gjorde inte den jag hade på mig idag! Varsegooood säger jag då!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt att det känns bättre för dig!! =)

2008-11-20 @ 13:45:38
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0