Nästa projekt!



Kärlek vi första ögonkastet igen... När jag och Elin var på Bois 2-hand för ett tag sen och precis skulle gå därifrån står denna vackra "köpmannadisk" och tittar på mig! Det var Kärlek och jag flirtade till mig att få hålla den två dagar tills T kom hem från jakten. 500 kr skulle han bara ha för disken som behöver en massa jobb men ändå har stor potential att bli riktigt fin! Nu står den i vårt kök efter bärhjälp av husmusen... Den var svintung! jag orkade knappt bära lådorna... Tanken är att den ska slipas ner och få nya handtag. Och sen såklart bli vit! Två barstolar ska få stå på ena sidan och sen har man en kombinerad förvaringsmöbler/matbord. Finns ett fint utrymme att ha tidningar och böcker också! Nu har den en märklig färg. Kan inte bestämma mig för om den är grå eller blå. Men här har jag iallafall tagit mig an ett spännande projekt tror jag... kommer nog svära en eller två gånger över den...
Så att... all min lediga tid får nu gå till att slipa lådor och såklart blogga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0