Mycket på gång nu... Nyckeln ska gömmas och locket ska läggas på brunnen...

Så då blir bloggen lite lidande, men det är bara igår och idag troligtvis... för sen ska vi på en liten minisemster mitt ute i Lidköpingsskogen! Årliga peppakaksbaket nalkas! Då ska min kompis med, han heter LG och drivs av en strömsladd!
Hejja 3G-nätet! Igår hade jag 35 olästa mail alla från Tradera... Så jag har lite paket att skicka innan vi åker! Superkul att så många gillade grejjerna vi hittat på auktioner och loppisar! Men det betyder att jag har lite att packa nu och det ska jag göra till den verklighetsbaserade filmen The Bankjob! Struntade i att se den igår... läste lite bloggar istället och när T gick och la sig så sa han att den är så värd att se, så nu måste jag ju se den! Typiskt! 

Var ju hemma hos mor i går också med mina vinterdäck som ska på nu innan den 1 dec. Fick lite tidningar av min kära mor, lite Leva & Bo som hon samlar till mig och några härliga Allas. Så dom låg jag och läste igår till nattlampans sken då vi båda i mun säger att - Jag är nog lite hungrig... sen ligger vi där och väntar ut varann tills en stiger upp och börjar greja i köket... T förståss... Sen smyger jag efter så där satt vi kl 00.00 och åt fil och makor som två pensionärer... sen gick jag tillbaka till min Allas för att inte förstöra stämningen... (Många fina recept ju! )

Igår var jag på återbesök hos ryggMårtensson också, vilken skillnad! Jag fick en timmes massage och nu mår jag superduper mycket bättre! Höfterna är med i matchen igen! När jag var där så passade jag på att ställa mig på vågen! Och tr odet eller ej, den visade 73 kilo!!! Med kläder på gottfolk! - 1 kg till och snart har jag nått mitt mål! 5 kilo kvar! Men bara att vara under 70 strecket... är ju värt iallafall en flaska Bollinger, inte sant!

Annars är det packa som gäller, innan slängde man bara ner lite saker och stack! Nu måste man planera och få med allt och allting! Matstol, och snutte, nappar gärna flera... Jaktkängor, pepparkaksformar, spritsar, bröst, polotröjor, vantar till hela familjen, raggsockar och skott! Djur ska ha mat, ved ska in, disk och sopor ska bort...Nyckelns ska gömmas och locket ska läggas på brunnen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0