Gooood moooorning!

Idag bär det av till pepparkakeland! Ska packa färdigt idag! Igår blev det inte mycket gjort av det, åkte in till staden för lite bankärende och småfixande! T Fick ner huset med 1000 kr i månaden, gör gott för vår kommande ekonomi! Bra gjort!
Själv sa jag upp min VI föräldrar prenum. Litet strå till stacken! Vi behöver köpa ny Boxer med mitt i allt...har bara hem till gården kanalen och Svt.... suuuger! Så dte är väl en investering vi får göra snart! Iband brukar dom ha lite erbjudande vid jul, kanske borde vänta in ett sånnt! Är lite sugen på en inspelningsbar boxer...Om nu ändå måste ha en ny! Men kanske får det vänta! Fast det smärtar att missa kanal fems härlig program! Är ju ändå lite kontakt med omvärlden här ute i skogen! En boxer får det bli haha!

Igår pysslade jag klart julklappsträdet! Blev rätt mesigt utan paket så ni får alltvänta tills helgen är över! Då ska nog några paket vara uppe med nummer! Ni kanske vill följa paketöppningen fram till jul? Kan ju visa er vad det låg i respektive paket om ni hade tyckt det var kul!?

Nu ska jag fixa lite här men har lite smått och gott att visa er sen!

Häj på däj!

Kommentarer
Postat av: zzara

ja ni får nog verkligen införskaffa er en boxer!! Klara sig utan kanal 5 o tre det går nog bara inet. =) de brukar ju ha såna för 1 kr bara. det köpte jag..



haha gekås var ok, men vi köpte faktiskt inga skor.. ingen av oss faktikst =)



och bilder blir det tyvärr inte från inköpet för att de va baaara hushållsskit.. tyvärr =(



Hoppas helgen blir toppen o att ditt 3g fungerar så vi får se vad som händer... fniss

2008-11-28 @ 17:18:16
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0