Första dagen på jobbet i nya lokalen!

Japp idag har jag och Ella vart i stan hela dagen lång! Först var det vägning och mätning hos Elisabet på BVC! Nu väger Ella 7130 g och är 64 cm lång! Man märker att hon är tung nu när man bär henne i bilstolen. Borde kanske sluta göra det med min rygg! Sen gick vi en runda på stan och Ella somnade och jag kunde gå upp till kontoret och börja på lite jobb! riktigt kul att sitta framför macen igen! Ella sov en bra stund sen låg hon på sin filt... gick hur bra som helst! Smet in i konferansrummet och smygammade lite trodde jag, men då öppnade min chef dörren så nu har han sett mitt ena bröst! haha! Tror iof inte att han såg så mycket...Han verkade mest ledsen för att det inte var båda... men så kan det gå en första dag på jobbet under mammaledigheten! Så i veckan blir det en del jobb så då kanske jag det blir mindre bloggande eller ev mer :D

Nu ikväll blir det fullt ös med att packa Traderapaket som ska runt i Sverige! Har fått sålt en del saker som inte behövdes mer här hemma! Överskottet får gå till en resa precis som pengarna jag får ihop nu när jag jobbar! Jag vill så gärna till Grekland med familjen! och T har äntligen gett med sig... Han trodde inte Grekland var nått att ha... Hallå...Men hade han fått välja resa hade vi suttit på en alptopp i Österrike... inget fel i det, men jag vill ha sol! Men om det blir och när... det vet man aldrig! Men inom två år hoppas jag!

Idag har jag fixat en kruka till mitt träd! Så nu är det bara kvar att trädet ska torka sen kan jag börja pynta det! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hon börjar bli en stor flicka nu =)

2008-11-11 @ 12:35:26
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Michaela

Har jag berättat för dig vad Elvin väger? Ella har snart passerat han iaf, min lilla skrutt..



Grekland är så underbart, vi håller också på att spara till en resa dit! Tänkte åka nu i höst men eftersom vi fick nya lägenheten och så så väntar vi tills nästa höst istället.. Kanske lika bra för då är ju Elvin lite större också!

2008-11-11 @ 13:58:52
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0