Booooo!

Äntligen är kylan här, och jag är antagligen den enda som tycker det är skönt! Hösten och dom första minusgraderna är underbara! Lika mycket som när Påsken klommer och de första plusgrdaerna kommer... ungerfär samma känsla. Här laddas det iallafall för Halloweenfest! Vi har köpt ett sminkit som ska på ikväll. Vi ska verkligen spöka ut oss, i ansiktet! Vi har inte gått så långt som till maskeradkläder... men det hade vi säkert gjort om vi haft mer tid.

Hoppas ni får en spooky lördag!

Pumpan passade perfekt på den avhuggna grenen. Den lyser med hjälp av ett bregravningsljus som håller i 55 tim. Vi köpte ett gäng så nu brinner det hela tiden. Pumpan hittade jag på Kvantum!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fin pumpa! De runda ögonen gör att den ser snäll ut :-).

2008-11-01 @ 16:44:10
Postat av: Michaela

Hej bruttan! Vår dator är fortfarande borta! Tre veckor på måndag, snart bör den väl vara tillbaka hoppas jag! Dom sa ju 2-4 veckor, så jag håller tummarna! =)



Vad fint det blev med pumpan, riktigt häftigt! Du är så duktig pysslare du! =)

2008-11-01 @ 16:51:27
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0