YEAH!

                    image243

08.15 stod jag redo med min otvättade SEAT LEON utan för bilprovningen... 30 minuter senare var den godkänd och redo för avfärd! Jag frågade hur många som klarar sig egentligen, statistiken säjer att 1 av 3 blir underkända. Det är ju otroligt många! De flesta som faller  gör det på trasiga lampor och serviceskit som man ska fixa innan man åker dit, min bilverkstad heter T Albertsson bil och motor! Thank good! 

Ikväll ska jag uppdatera med massa härliga bilder! 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Den är jättefin! Jag har t-shirt och byxor i samma mönster, riktigt coolt! =) Eller snarare, Elvin har t-shirt och byxor i samma mönster, tyvärr finns det inte i min storlek =P

2008-05-23 @ 15:11:20
URL: http://elvinsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0