Sommaren hälsade på i helgen!

                      image211

Varmt och skönt och fullt upp! Kycklingarna får snart flytta ut i gräset, några veckor kvar bara! Så vi byggde en "kaninbur" Häftpistol, hammare och lite träbitar... Sen var den klar! Men mammahöna vägrade låta oss flytta över hennes familjen och gick till attack, så efter otaliga försök gav vi upp och får väl försöka igen när det verkligen är dax!

Vårat vatten håller på at tta slut... Hoppas nästan på regn... Våran stackars nysådda gräsmatta! T dök ner för att se hur mycket vatten vi hade kvar! Då upptäckte han att slangen är alldeles för kort, så nu ska den förlängas... ännu ett spännande projekt!

Jonas har hjälpt till massa i helgen, och killarna har planterat mina bärbuskar som stått ovan jord alldeles förlänge... Men nuså är dom under jorden och det har blivit lite prydligare i trädgården. heja heja!

Maja tyckte med det var varm och gjorde som mig, bada fast jag i vattenspridaren! min Bikinitopp är så liten i dagsläget så jag kör med min iiiii BH! Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0