Presentationsteknik och fina fina berlocker

Ska vi ha idag hela eftermiddagen. Spännande! hade det i min utbildning när jag pluggade i Göteborg! Men nu känns det lite mer på riktigt! Alla på jobbet ska bli bedömda och lärda av ett proffs! shit! Han kommer berätta om alla mina brister... damn! 

Annars är det full rulle på jobbet, massa kul projekt som ska fixas innan Måndag nästa vecka.. som ser ut att bli min sista dag just nu. 

Såg precis att T smygit sig in och kommenterat på bloggen när jag var inne i duschen igår! Kul! Han hänger ju inte direkt vid datorn annars! Jag har tydligen vart dålig på att uppdatera om det som händer i bygget ;) 

Idag har jag på mig ett av mina favoritsmycken. Det är ett armband med berlocker från min mormor,mamma, pappa och mammas bror. hajen har jag köpt till själv. Tänkte börja fylla på det med nya berlocker som har med mitt liv att göra..


                  image283

Tomas Sabo smycketillverkaren gör lite modernare berlocker som man skulle kunna blanda upp med!
Nedan ser ni ett urval och några av mina favoriter! Vet att Victorins Guld har Tomas grejer! 

                      image284

Kommentarer
Postat av: Zzara

Lycka till i eftermiddag!! Tänk att få den erfarenheten att någon berättar om ens brister i arbetet.. Det är en jättebra erfarenhet till att bara bli bättre!! Kan göra lite ont i hjärtat men det görs för din egen skull...

Jättefina smycken!!!

Håller med T om att lite mer uppdatering om huset bör komma in snarast, så man får kika lite på allt =) hehe

Puss puss hjärtat

2008-05-29 @ 11:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0