måndagen den 26 maj... och FÖRVÄRK!

Besök hos MVC precis, hon konstaterade sammandragning (magen blir stenhård) ... jag konstaterade aj aj när hon tryckte , hon trodde det kunde vara förvärk! Sitter på jobbet igen och tycker det ömmar och känns INTE som vanligt... Men jag tro iof inte bebis är på väg... men nu vet man hur det känns med förvärk... Eller mensvärk i HELA magen kan man säja... 

Har fått i mig en räksallad (såklart) och en Loka... så nu är jag redo att krysta if i have to! 

fattar ni att det bara är två jävla veckor till BF! 

Fattar inte vad tiden tog vägen, minns när jag låg och ojade mig för jag mådde illa i soffan..  tre helger på raken låg jag raklång med sjöband runt handlederna och va ynklig.. Allt luktade asäckligt och man var "konstig" som i en bubbla av hormoner... Sen vände allt och man blev rätt snygg... sen sket det sig och man blev otymplig och orörlig.. Men man är väldigt glad och lugn i humöret som gravid (i slutet).

Så nu får ni tänka på mig... Ifall jag skulle föda här på jobbet...

Undra hur hög smärttröskel man har! Vet inte om jag vill ta reda på det heller faktiskt! 

puss



Kommentarer
Postat av: Jennie/Ludde

Lilla gumman nu ser du till att hålla lilla bebben i magen ett tag till så jag vinner gissningen.. ;) Du får ju tänka på T med.. Han kan väl få åka ner till Sweden Rock =)
Pussa

2008-05-26 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0