Helgens ögonblick!

                     image262

T får en rejäl frukost av mig! Jag önskar att det var jag som lagat den, men brickan avslöjar mig... Vi åkte till Rasta Nord och käka en riktig hotellfrukost! Sen kunde vi greja hela dagen lång! 


                    image263

Inte jättesnygga händer just nu! Det sticker sådär skönt i dom också! Kan helt lägga ner ringar just förtillfället!


            image264

Litemyspysbelysning på altanen!



             image265

Det här är jag, min mage min katt och mina tuttar om ni nu missade dom! Magen har sjunkt väldigt mycket nu.Tuttarna likaså...

              image266
Johanna, björn och lilla Clara tittade till oss och Clara passade på att kolla av så vårt blivande skötbord höll måttet! Sen var det dags för mat! Familjen bygger hus en bit bort från oss, kul! Så jag har "gångavstånd" till Johanna och Clara sen när jag blir mammaledig! Jag ska alltså börja gå...Måste köpa rosa Converce bara...


                  image268

Tog in Syrener från trädgården! Väldigt fint! Tills det började lukta skumt.Luktar Syrener illas om man tar in dom? Eller gjorde jag nått fel?

Kommentarer
Postat av: Zzara

Åhhh så mysig altan ni har.. =) ser jättefint ut... väntar på en inbjudan till en härlig grillkväll...

apropå syrenerna så är de jättevackra men de luktar kattpiss tyvärr... så ut med dom.. hehe

puss puss

2008-05-27 @ 22:05:13
Postat av: Lina

Det blir ju kräftskiva i september är tanken.. då är du
välkommen! fast jag hoppas du tittar ut innan förståss! :D pöss

2008-05-28 @ 08:20:18
URL: http://linasvilladesign.blogg.se
Postat av: T

frukosten var god! Och uppskattad, och önskar det händer varje helg.

2008-05-28 @ 22:47:25
URL: http://linasvilladesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0