Godmorgon!

Det är en rätt god morgon idag! Vaknade tidigt och han snacka lite med T som jag inte såg på hela kvällen igår. Han Var ute och snickra med Jonas och jag SOV! Hade en helkväll med sängen.. somna när jag kom hem och sov runt! Gott! Förr när man gjorde så blev mn alltid så konstig och groggy... nu är det mer himmelriket! 

Kanske tog ut mig på presentationsteknikskursen igår! Den var riktigt kul. Henri Kokko som håller i det är skådespelare här i Vbg, ni har säkert sätt Clownerna som han och Beischer gör! Så ni kan ju fatta att han är kul! 
Vi fick gå upp på en "scen" och snacka om ett ämne inför jobbarkompisarna sen bedömdes det av både dom och Henri! Jag fick frågan om vad jag skulle gjort om jag inte var på Treativ.. Jag berättade på om att jag ville ha Second-Hand butik och fixa och greja med möbler åka runt på loppisar och samla på mig coola ting och sälja i en butik... Hade gärna gjort det när jag blir gammal :) Andra gången vi skulle upp var valfritt.. Men man skulle börja med att släppa en BOMB! Något som intresserade och höll kvar publiken, jag berättade om den gången jag hällde ut ett glas med vatten på Robert Wells, när jag jobba på Såsen. Fy vad pinsamt det var! Han frågade om jag var nervös... eee ja! första gång som servitris och hade aldrig hållt i en bricka och fatta inte att den vippar om man tar ett glas ifrån den... tyngdlagen Berntsson. Vi kommer träffa han tre gånger till och jag ska suga i mig allt! 

Föresten igår, aspinsamt.. Vi hade käkat lunch på Paganini.. Grekisk Sallad.. mmmm Så skulle vi gå ut där ifrån och jag hade gjort mig till med klackar... jag känner hur jag sakta sjunker ner i marken... och upptäcker att mina klackar och JAG! har fastnat i asfalten... nylagd men endå... Jag frågade KArin och Louise om man är för tung om man går igenom marken... Vi skrattade rätt gott! Jag skämdes... Två hål har jag gjort som minne i Varbergs gata! 

Ikväll ska jag om far och sen har T lovat mig och bäbis en god middag! 

Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Jennie/Ludde

Henri är kanon!! Han jobbar även som fotograf, vi anlitar han på Taiga så hälsa han från mig nästa gång du träffar honom.
Puss Puss

2008-05-30 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0