Gipsat och klart! nästan...

            image270               

Från sovrummet och ut mot ytterdörren... I gången håller el-niklas på att sätta upp spottar! Eller egentligen överallt där det inte är gipsat ännu. Jag passade på att ge T lite Löööve också...    
           image269

Sovrum med altandörr och barnrum.... i barnrummer blir det två fönster likt den ni ser på bilden. 


              image271 

Jag vågar mig för första gången upp på "stegen" till loftet för att kolla till hur fint det blev! Ni ser ju hur stabil den är med min vikt på! Loftet blir riktigt cool och större än vad jag tänkt mig! heja!

Kommentarer
Postat av: T

Är nu mer helt klart med gipsen även spackling är på börjad på alla väggar och taket i barn rummet! gäller att hålla sig uppdaterad älskling!

2008-05-28 @ 22:29:23
URL: http://linasvilladesign.blogg.se
Postat av: T

Är nu mer helt klart med gipsen även spackling är på börjad på alla väggar och taket i barn rummet! gäller att hålla sig uppdaterad älskling!

2008-05-28 @ 22:29:37
URL: http://linasvilladesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0