Det värsta jag vet...

                     image169

Är att smörja in mig med diverse krämer... Sololjor och mjukrengörande skit är värst! Men eftersom jag inte fått någon sol på ett år, och inte direkt kommer få så mycket nu i vår heller... så behövde jag en räddning! min första brun-utan-sol-gegga! Nyduschad och ren, testade jag geggan igår, fantastiskt resultat på ben och utstående mage, men va faan sysslade jag med på armarna...Kolla handen! 

Ser ut som jag har badat i vår 10 kubik jordhög på uppfarten... sexigt! 



Kommentarer
Postat av: Zzara

Sånt där blir aldrig bra!!! I KNOW!! =)

2008-05-02 @ 13:10:12
Postat av: Lina

Nu vet jag oxå!

2008-05-02 @ 13:57:15
URL: http://linasvilladesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0