20 dagar and counting...

                   image273
        Bild från www.hn.se Men så här såg det typ ut... Fast 20 pers till.



Igår var vi på förlossningen och kollade läget! Skojar inte om vi var ca 40 st som trängdes i korridorerna... Det var säkert 40 grader därinne också... Men det var intressant... fick se väntrum, förlossninsalen, lustgasen, platttv, akutrummet, där man blir lagad och snittat... beror lite på läget! Spa-rummet (där jag ska hänga) Hon sa att det sällan är kö dit... Jag ska säja till direkt att jag vill gärna dit!  som naturlig smärtlindring funkar varmt vatten perfa för moi!... . 

Skulle kunna tänka mig akupunktur... men T skulle nog bli lätt hysterisk.. Inte bara att han ska se mig ha ont, han kommer antagligen få se lite blod, vara nervös och på det se min kropp fylld med nålar.. han e ju nålrädd till tusen... Får ta det det där med smärtlindring eftersom det kommer... smärtan alltså!

Lustgasen verkar rätt najs med... Fick inte testa den igår, lite synd! 

Hämta barnvagn igår också och den gick precis in i min bil! Jippie! Bilbarnstolen är också på plats i bilen! 
Vagnen är väldigt smidig och såklart väldigt snygg! Hann iof inte provköra den något! 

Så nu e vi rustade! 

Välkommern ut lilla bäbis! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0