I julas...

                      image82

... varvade vi Nintendo 8 bits Super Mario Bros 3, utan flöjtar och skit! T ville vi skulle ha bevis! Känns som att varva Super Mario Bros var nått man gjorde i femte klass, men endå!

Bilden på pepparkoakona är mest för att jag vill visa mig duktig! Vi var i Jönköping med syfte att baka pepparkakor, eller flickorna gjorde det. Killarna jagade! T fällde en hjort den hänger numera på vår vägg, antar att det inte blir den sista! Jolly brukar ha den som sittpinne. det är ju bra att den har en funktion.

image83

Tommy vill gärna påpeka att den vägde 63 kilo (ungefär som mig ) hade 11 taggar (ungefär som mig) & att den föll direkt och den slapp lida. hm. 

Jag åt kanske 4 pepparkakor totalt under hela julen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0