Vaknade med en äggmacka i ansiktet!

Det är ett jäkla tjat på mig och äggen... men T brukar steka sig några på mornarna! Och imorse har jag yrat om att jag också vill ha en, så innan han skulle gå så tryckte han upp den i ansiktet på mig och sa godmorgon gumman, här är din macka! Jag undrade varför han gjorde så? - för att du skulle se den! Snällt men lite ovan väckning! jag åt snabbt upp den! Som en krokodil!

Igår snacka jag med en gammal klasskompis från Göteborg, riktigt kul! Kul att bli lite uppdaterad på folket från klassen! Alla verkar ha det bra med, med jobb och livet! En stor klump har hamnat på Icas Inhouse! Så dom jobbar fortfarande ihop!

Nu ska jag fixa till mig och ta mig in till stan för ett MVC-besök hos min barnmorska! Förhoppningsvis det sista! Ska handla lite också! Diskmedel tex...

Föresten T ville att jag skulle nämna att han la klart hela parketten igår, totalt 6,5 timme och det var 24 kvm2... så nu vet ni det! Han mer eller mindre klocka av vid 23.00 när han kom in igår!

Hoppas ni får en bra solig torsdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Zzara

Fy för en äggmacka rätt i ansiktet när man vaknar.. asg



T han är så duktig så!! =)



2008-06-12 @ 10:20:56
Postat av: Margareta

Vilken fin säng du har gjort..jag är helt imponerad..!! Ser att jag hänger med i gissningen än, nu måste det ju vara nära..!! Det kanske blir jag som vinner..Lycka till nu, Kram /M

2008-06-12 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0