Ute ur EM, regn och ingen bebis idag heller!

Känns som jag försökt med allt nu! Igår fick jag iof en allergisk reaktion innan sängdax, och tänkte YES nuså! Svullna ögon och rinnande näsa! Wohhoo äntligen... men det var nog bara en helt enkel jobbig allergireaktion! Så jag har sovit på soffan inatt! Haft mardrömmar också! Nu Har jag underbar huvudvärk och måste ta mig in till staden för att besöka Tina på MVC! Kan man skylla på att det är hennes fel? Eller min faster som gjort mina Ultraljud, nån måste ju satt datumet helt galet ;) + 5 dagar idag! Det är 120 timmars extra vänta på fisen!

Hör min fars ord i huvudet:
-Upp med hakan, stumpan!

Får väl dra upp hakan och hoppas på bättre humör i eftermiddag! Vi hörs då!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: hanna

det måste vara jobbigt att gå över tiden, e inne här varje dag och hoppas att du inte skrivit ngt då jag antar att det skulle betyda att du har viktigare saker för dig..typ föda barn..

jag tror att den tittar ut i morgon och blir en riktig midsommar bebis..kram hanna

2008-06-19 @ 10:13:03
Postat av: Nina

Hallå...har följt din blogg i några dagar nu o hållt tummar för att du skulle få din bebis! Jag gick över med båda mina grabbar, den andra grabben gick jag över 15 DAGAR MED!! Jag höll på riktigt på att skjuta mig själv varje morgon jag vakna o ingen bebis var på väg... jag blev igångsatt till slut. På 2 timmar hade jag fött en tjockis på 4,5 kilo! :)



Ge inte upp tjejen, alldeles snart är det din tur. Jag känner det på mig ;)



Kram N

2008-06-19 @ 10:34:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Carro

Heja på lilla tjej!

Imorgon kommer lilla fisen ut - med blomsterkrans runt håret! Det känner jag på mig!

Vi ska t Halmstad o fira, så om ni hör ngn som tutar ikväll så är det bara vi som kör förbi o önskar Gla midsommar!



Kram på dig!

2008-06-19 @ 10:41:46
Postat av: Lina

Söta ni är! Tck för alla lyckönskningar! Det värmer.

2008-06-19 @ 10:58:59
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0