Små guldkorn från igår och idag!


Hallå hallå! Hemma igen... Fick gjort massa bra saker! Åkte in tidigt till stan för att hinna med allt! Först Colorama...Skulle välja tapet.. lättare sagt än gjort! Men tillslut så hittade jag en! Turkos med guld, försökte få in bilden i datorn från min nya mobil... Men jag har inte hajjat än hur man gör! Så får återkomma där! Men blev nöjd med mitt val, även om jag fick sätta mig ner med svettpärlor i pannan! Hade nog slarvat lite med frukosten!

Sen bar det iväg till Veterinären för att köpa ögondroppar! Men man kanske skulle haft med sig katten, så jag fick åka hem och hämta han lite snabbt! Så dom fick se vad det var för fel, egentligen ville dom bara ha 350 kr för en undersökning! Men som jag misstänkte, en vanlig ögoninflammation! Så sen fick vi åka till Apoteket och hämta ut medecin. Vidare till Stantons där Jennie och Jannike väntade på mitt lunchsällskap!

Så nu ska jag ta mig en glass och sova lite. Har lovat T att jag ska hämta hem hans Camaro (leksaksbilen) Sen blir det väl en liten raggarrunda för vår del! weee! Vill ju så gärna börja måla skåpet idag också!






En bild från igår... Nellie 7 veckor och Jonna stolt storasyter!



Mina jordgubbsgrottor!



En burk med kaffe i kan se ut såhär!



Leo påväg in till veterinären nu imorse!
Vi ska ta bort en envis ögoninflammation! Det e kul att åka bil!



Lunch på Stantons... Jannike var så mätt så hon orkade inte vara med på bild!



Fick desa två rullar från Colorama... köper ju rätt mycket tapeter där, dyra också! ;) Nej men jag frågade om dom hade några "stuvar" till min skänk bänk skrivbord, så jag fick välja lite och valde dessa! Kommer nog bli bra! Går bra ihop med turkos med! Det limegröna tänkte jag ha i lådorna och inne i skåpet på hyllan.

Kommentarer
Postat av: mamma

hur går det med stolen? tapeterna till byrån kommer att bli jättefint . men när kommer bebisen!!!

2008-06-17 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0