Sängletarna!

Idag har vi vart i full färd med att leta säng! Var inne på Miorean kl 12.00. Det står mellan två stycken, den ena är lite knivigare att få tag i och den andre är mycket billigare... så det lutar ju åt den snygga med bra pris, runt hörnet :D Dock är denna inte från Mio.

Hittade ett klädskåp på Jysk också till bebisrummet! Mycket billigare än det jag tittade på från Ellos! Så vi har bestämt nu att även om det blir en kille eller tjej så ska han/hon få ett tufft klädskåp! Det är ju ett vitrinskåp, men vi ska sätta in en stång längst upp.

Vad har vi mer pysslat med idag! Jo vi åt en rejäl frukost på Rasta, älskar bufféfrukostar! Såg nästan resataurangchefens blick när han såg min mage, nej jag skulle aldrig skrivit all you can eat!

Sen har vi vart och köpt en dörr till bebberummet som kommer bli klart ikväll! Sen ska vi börja flytta in alla saker som ligger överallt! Ska bli såååå kul!

Fyndade två ramar a 10 kr st också! Många reor som börjar nu!

Så nu har jag en liten samling... Vill mest ha gamla typ som den omålade... Ska samla på mig ett gäng och måla dom vita!





Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad e det för sänggavlar ni har kollat på?

2008-06-22 @ 17:37:19
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0