Min sommarsallad!



Gott att ha i!
Färskpotatis eller vanlig potatis som du för kokar och låter svalna
Gurka
Körsbärstomat
Fetaost, gärna marinerad tärningar i burk, typ Apertina.
Färsk sparris
Svarta oliver, Icas är bäst!
Rödlök, ett måste.
Lite gräslök gör den extra smarrig!
Grön paprika
Soltorkade tomater, men skiva dom (hela blir lite mycket)


Blanda samman allt när potatisen kallnat!
Häll på lite olivolja och vinäger, eller nöj dig med spat från fetaosten.
Flingsalt, snåla inte och svartpeppar!

Servera med en grillad fläskfilé!




Kommentarer
Postat av: Zzara

Supersmarrigt!!! ==)

2008-06-23 @ 10:45:41
Postat av: Jennie

YES det var denna jag menade! mums!



Kan du inte kila ut och ta lite bilder på utbyggnaden nu då? Dåligt med uppdateringar om det tycker jag!

Och jag är ledigidag så jag bara går här och väntar på det ... ;-)

pyss

2008-06-23 @ 11:01:59
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0