Hemma!

OchT klipper gräset... Då har man sett världens underbaraste lilla bebis! Nej lilla var väl att ta i, den har växt på bra där inne... Doktor Pär uppskattade den till 4 kg +. Men den hade det riktigt bra där inne...Bra tillförsel och bra fostervattensfickor! Pär var även inne och greja lite...klappade bebisens huvud om man säjer så... Och han trodde det skulle göra susen...var öppen 1 cm..wohooo! Hoppas hoppas nu att det sätter igång här av sig själv! Han sa att det blir en längre och mer utdragen process och jag har igen det sen om jag orkar hålla ut! Så det ska vi göra!

Fick en tid kl 8 på tisdag igen för koll, men han trodde vi skulle ses innan! :D Det är 4 % som går över 2 veckor + som vi gjort! Alltså har jag höjt statestiken nu! Man vill ju vara lite speciell!

Istället för årets snabbaste bebis som brukar delas ut i Januari, kanske vi kan få årets segaste bebispris!

Vi känner oss iallafall JÄVLIGT laddade och längtan efter bebis är bara ännu större nu!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Trodde nästan de behöll dig på BB idag..Jag blev igångsatt andra gången.Startade kl 08 och födde 14.30, så det gick snabbt! Men det är säkert olika. Lycka till nu o Kram/M

2008-06-29 @ 13:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0