Härliga sol!

                    

Storstädning i torsdags! Jag och mamma städa på (mest mamma) eftersom hon är proffs på ämnet och mamma och nogrannare och GILLAR att städa. Min generation kommer aldrig kunna bli lika duktiga. Men iallafall nu e det så rent så det e sjukt!!! Ringde T (har bestämt att jag ringer inte om det inte är super viktigt) och frågade om jag fick ta bort spröjsen (de fula vita kryssen på fönstrerna) Han blev nog lite skit i byx och trodde bebisen skulle komma så han svarade bara ja ja, ta bort dom! HAHA! Men huset blev så mycket snyggare! Leokatt hjälpte såklart till!

I fredags var det verkligen en riktig semetserdag för min del! Kännde mig så pigg och njöt av väder och ledighet! Åkte ner tidigt till stranden där Sara befann sig sen låg vi på Säalarklippan hela dagen lång! Man får rolig bränna med stor mage! Det gäller att snurra med när solen snurrar! Ska ner strax igen!
Annars har hotelvistelsen varit fantastisk ute i Ga: Köpstad, god mat och husrum! Har kännt mig som en prinsessa på semester!

Dax för mer sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0