Godmorgon!

Och så kom blåsten, men inget regn! omen! Jag är uppe och pigg som attan! Ska snygga till mig och ta mig in till staden för lite ärenden.. T skäller på mig för jag inte fixat patientbrickan... Han säjer att det är vår biljett in, han har redan packat sin... så då kan väl han föda då! jaja ska fixa! Skötbädden behöver ett lite roligare tyg! Ska se om jag hittar ett fräckt orange som går ihop med det andra i badrummet!
Sen ska jag om Treativ och fylla i lite papper, papper som ska vara ifyllda innan den 14... och då har jag lite andra planer förhoppningsvis. Men bebis har det riktigt bra där inne verkar det som! Iof trycker den ner mot min vänstersida. Där borde vara en axel, så jag fattar inte varför det trycker. En bebisaxel är ju inte jättestor!
Vad ska jag mer hitta på idag jo, jag borde åka in en sväng om försäkringskassan... Igår var det 259 personer före mig i telefonkön, sinnesjukt! A just d sen måste jag köpa en ny telefon... Meck! Min nygammla är riktigt trött och håller inte måttet som mellanmobil innan T kan hämta ut en ny i september! och jag kan ta hans...

Ni ser riktigt viktiga grejer på gång!

Idag är det studenten! Det var 7 år sen man själv tog den! Det ÄR sinnesjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0