Gnäll!

En vecka till.. eller jag har semester! Men jag är i ett såkallat mellanläge! Det kommer bli den längsta veckan i mitt liv! På måndag kommer jag vakna.. superpigg och utvilad och antagligen baka hysteriskt! Det är 24 grader i huset just nu, jag har legat i solen i 2 dagar! Min temperatur är ca 30 grader + bebisens värme... Jag funderar på att strika fårahagen bara för att bli av med all energi och hetta, men närmaste grannarna är här! Typiskt! annars hade jag gjort det med tuttarna i vädret! Jag har surfat nu i snart 3 timmar... Lyan är storstädad... Tvätten är tvättad! vikt och undanstoppad! Tv:n suger och jag e så varm! T kommer hem kl 3 inatt! Längtar så efter han! Vad fan ska jag göra... Gå en promenad? Nej Lina det är inte du som talar! Ska jag Duscha? Nej det har jag ju redan gjort? Djuren har fått mat... Spjälis är bäddad... Jag e så rastlös! Pocketen läste jag ut igår... Katten sover. Bebisen sparkar... kan den inte bara fokusera på att komma ut... Ge mig en värk! får väl gå och kissa för 100:ade gången då!

Hoppas ni andra har en fin lördag!

T, längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: Zzara

Oj här var man rastlös.. fniss



Min kväll va trevlig.. Gick me anna o björn till B&B o tog två cider o nu hemma igen. skönt... =)



Puss puss o tack för två härliga dagar

2008-06-08 @ 00:28:22
Postat av: Jennie

Lina, Lina. Tänk så går du över två veckor. Då har du tre veckors semester kvar. Har Tommy oxå semester nu eller? I så fall slipper du ju vara själv i alla fall. Puss

2008-06-08 @ 12:10:19
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv Sara rara! Hör av mig om jag blir tokig på att gå hemma! Så kan vi ta en ny baddag! Eller rättare sagt sol och duschdag ;)

2008-06-09 @ 13:39:01
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0