För 1 år sen!



Åt jag pizza på Svärföräldrarnas kontor i Bohuslän... T och jas kulle ge oss ut på 1 veckas Roadtrip! köpte Jordgubbar vid vägen! Vädret var inte det bästa men det var ändå hur mysigt som helst! Vi fick iallafall 3 härliga soliga dagar! Vi tog en dag/natt i taget och körde dit vi kännde för! Vi följde östkusten upp och körde inlandet hem! En kväll somnade jag gott i bilen, och vaknade upp av att T kört till Kolmåden! Det fanns ett rum ledigt! Skulle gärna göra en ny sånn resa i sommar! Fast besöka lite loppisar också!



T, leker på Astrid Lindgrens värld!



En trött och hungrig Lina, i ett tält i Västervik!





Påväg in till Kolmården, T är otålig för jag måste ju bara fota allt!



T, kan vi skaffa sånna här gullepluttar?




Kan vi inte bygga en sånn här då? Denna var kul!




Kommentarer
Postat av: Zzara

Helt underbart mysiga bilder!!! gillar T när han sitter i skolbänken... =)

2008-06-16 @ 11:09:23
Postat av: Michaela

Hmm, ingen uppdatering på nästan 12 timmar.. Kan bäsing vara på väg? =)

I sådana fall, knip några timmar till så vinner jag gissningen! =D

2008-06-16 @ 21:16:12
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0