En mysig dag med Sara!

Fick ett sött sms om lunchdejt idag! Så jag och Sara hookade upp på torget, efter att jag lämnat in T.s älskade Scorpion trummpinne och Judasplektrum till Gallerix! Försäkrade dom om hur viktiga dessa två artiklar var för min sambo och skulle inte klistras in i en ram utan tejpas. Dom förstod! Valde ram och gick som en nöjd kund därifrån! Så om ett tag så har vi T:s största ögonblick (förutom när Camaron lagades) inramat! 

Sen träffade jag Sara och åt en god Gregisksallad med henne på Paganini! Sen fick hon henka på till låssmeden där jag shoppa loss! Sen bar det vidare till läjet för lite glass! En mycket trevlig dag!






      

 

Kommentarer
Postat av: Zzara

gud vad snygg bild hos låssmeden.. NOT!! hahah... tack för en nice dag... behövde helt plöstsligt inte ens jobba, så nu blir det fotboll ikväll..!!! =) men jobb imorrn ist.. haha jaja... puss puss...

2008-06-26 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0