Christer Fuglesang pallade ju väntan!

Han är min hjälte!

Så med lite Yogurt i magen åker jag nu in till Tina och se vad hon kan göra som inte ananasen kunde!

Jag börjar ana att det var den 14 juli jag ska ha! Att dom bara sagt fel! Som om en liten pappersnurra skulle kunna räkna rätt ;) pyttsa!

Återkommer under dagen med mer info!

Ps: jag har mjukisbyxor på mig idag, med alladinhäng... Jag e ingen mjukisbyxtjej och defenetivt inte om jag ska till stan. Det är som om att inte klä upp sig inför kyrkbesöket. Men det är det jag kommer i nu! Så gud får förlåta!


Puss på er tappra åskådare! Snart e vi i rymden!

Kommentarer
Postat av: Från Lina A till Lina B

Jag tror egentligen att det är så att bebisen velat ut enda sen början av maj men att du hållit emot för att ha en anledning att kunna äta allt det där vi andra bara drömmer om att få trycka i oss.

Jag är bitter och avundsjuk och jag skäms inte för att säga det.

Puss på dig min vän.

2008-06-26 @ 13:01:43
Postat av: A:et igen...

Ni blir föräldrar idag.Fick just känslan och är säker på att den stämmer.

2008-06-26 @ 13:03:57
Postat av: Helena

Hej din stora snygging! Du kanske redan har testat men hallonbladste ska tydligen sätta igång värkarbetet! Hallonbladste innehåller oxytocin som används för sätta igång förlossningen. Funkar även efter förlossningen.



Recept:

2 tsk (2g) hallonblad per kopp, sila efter 5-10 min. Drick 1 kopp per dag mellan måltiderna, totalt 3 koppar





Kollade på nätet:

Den sammandragande effekten stärker livmodern så den blir spänstig och arbetar effektivt under förlossningen samtidigt som den kramplösande effekten gör den avslappnad. När sedan förlossningen är avklarad skall man fortsätta dricka hallonbladste ytterligare minst en månad för att livmodern skall återhämta sig snabbare.

2008-06-26 @ 14:55:38
Postat av: Anonym

hoho inget inlägg på hela dagen vart håller du hus...bb kanske ?

2008-06-26 @ 21:51:32
Postat av: Lina

Jorå, massa inlägg! Kolla ovanför... Varför så anonym!

2008-06-26 @ 22:31:17
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0