Nanig tjej...

MMS


Lillsnuttan har precis somnat! Elektriken har precis gått hem och nu dök klinkerkillen upp och ska lägga klart golvet! Klockan är 21.00... Detta ska förhoppningsvis vara klart snart! Tisdag till fredag ska vi inte ha något folk här, vi ska bara vara för oss själva! Idag vaknade vi utvilade efter en hel natts sömn. Vi åt bufféfrukost på Rasta... Love it! Sen var det en tur in till stan för att hitta galgar till klädskåpet som ni snart ska få se! H&M gav gärna bort sina vita... så det får bli dom tills jag hittar några andra! Var om både Rusta och ÖB men ingen hade...Sen körde vi om Byggmax och köpte stång som ska spraymålas vit, och sen ska det på kedja som ska hängas från taket i skåpet! Kommer bli så fint!

I söndags hade vi lite besök också! Lisa och Lars tittade förbi med sina flickor, och hade med sig väldigt fina paket till Ella. Senare kom mina kusiner med familj... + hamster! 9 härliga personer!  fullrulle var det här.. men det var kul att dom fick se hur vi har det! På fredag ses vi igen, för då är det släktträff!

Sen kom T:s tjejkompis Frida med Sambo och när vi trodde det var slut på besök dök min Kuz upp med sin söta tjej och gav Ella en rosa snuttefilt med tillhörande gossedjur! Så kul att träffa alla! Och inte nog med det... När det började närma sig kvälll åkte vi för att träffa mina gamla jobbarkompisar som hade samlats för Tacokväll hos Karin, så jag fick kramas lite med dom med! Ella fick sagt hej också på sitt lilla vis...

Måste bara säja tack för alla fina saker ni gett Ella och oss! Det uppskattas ska ni veta! Tack alla... även ni som kom till BB och mina och T:s älskade familj!

Imorgon som kontrast till söndagen så ska vi plocka hallon uppe hos husmusens mamma... Det är sånnt man gör på landet!




 

Ulrika och Pernilla, träffar Ella för första gången!



Carolina håller en nanig Ella



Tre goingar, Carro, Karin och Baleysflarran!



 


Kommentarer
Postat av: Jennie/Ludde

Så gosigt hon har det =)

2008-07-14 @ 21:06:09
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0