Huset!

Jag lovade ju er lite bilder från huset... Detta är vad son hänt sen sist! Listerna sitter där dom ska, parketten har vi tagit fram, vi har storstädat ut och börjat lite smått sätta in de möbler som "fått tag på" har ju fått leka lite detektiv, men nu äntligen så är dom här! Vi har ju några fantastiska hantverkare här... nästan dygnet runt! Att måla och spackla, lägga golv och göra allt underarbete tar nästan lika lång tid som att resa och bygga upp ett hus! Men nu är det bara golvet kvar i hallen och elen som ska dras klart! Och det görs nu as we speak!




Parketten får se dagens ljus!



Snart... kan jag börja inreda...fönstrerna!



Dörrar på plats!



Den omtalade tapeten i sitt rätta jag!



Klinker kungen märker ut skift på vårt nyflytade golv!



Så... jag har levt utan badrumsdörr i fyra dagar.



Henke är grym! I bakgrunden ser ni gaderoberna till walk-inen!



Sängaveln och sängar, allt från Götet!

Kommentarer
Postat av: Jennie/Ludde

Ser kanon ut!!! Ska bli kul att se det live =)

2008-07-14 @ 21:02:51
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Zzara

Fan va cool tapeten blev!! ursäkta mitt språk..asg

så spännande att få se... =)



2008-07-15 @ 12:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0