Härliga soliga, blåsiga och nu regniga dag!

Tänkte tokblogga lite nu, Ella sover och jag har satt mig i solen hos mor min! Men då strular det med uppladdningen av bilderna, typiskt! Inatt har vi allafall sovit hos min pappa och hans sambo Lillemor! Jag och Ella var först på släktkalas hos min farmor & farfar i Norra näs! 16 st är vi när alla är samlade! Det är som alltid lika kul att träffa min släkt och nu har vi ju fått lite tillökning av tre bebisar också! Så nu kunde jag och min kusin Ulrika gå och smygamma i ett av gästrummen och snacka lite skit samtidigt!



T har i helgen besök från Dalarna, tre kompisar kommer ner nu över Wheels & Wings! Så för hans del blir det dubbel bakfylla... Jag har lovat att fixa lite god mat till gästerna senare idag! Men nu lät det som om ingen var speciellt sugen på mat.. hmmm. Så när dom tar sin andra runda på stan i natt ska jag och Ella underhålla oss med lite bra film! och godis såklart! Under hela min graviditet åt jag kanske två godispåsar... nu efter är jag hur sugen som helst på godis. Och igår åt jag kyckling också, något jag haft svårt för i 9 månader.

Nu sitter jag mest och surar över att det inte går att ladda upp bilder och mamma surar över att hennes rosor har bladlöss... vet inte riktigt vilket som är värst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0