2 år av kärlek T!

Idag kom min T på den exellenta idén att vi skulle gå ner till havet så han fick bada! Så vid tre-tiden så gick vi ner till Kärradal med barnvagn och bullar! Nu kl halv åtta, är vi hemma... jag är helt död. Det är ju asjobbigt att gå med barnvagn innan man gått nåra rundor. Då har jag knappt kört den idag! Jag behöver träna! Men jag har iallafall låtit mina grannar se mig gå-amma. Ella vakna och tokskrek efter mat, så det var bara att ge henne det längs vägen... min lilla fis Ella! När vi väl kom ner till havet ville T inte bada! Så vi gick till restaurang fyren och åt en romantisk middag! För vi träffades faktiskt för just två år sen, i Torpa där vi nu bor! Och på Fyren hade vi vårt första hångel... så sött! Skulle naturligtvis bett om just det bordet för att verkligen krydda dagen, men jag försökte använda all luft till att andas efter den toklånga promenaden istället! Sen efter den romantiska dubbel-ost-hamburgaren med pommes, höll vi handen hela vägen hem och passade på att plocka av lite bigaråer!

Nu är jag så trött så jag skulle lätt kunna lägga in mig på BB igen...

Imorgon ska vi ut på havet och fiska makrill med våra föräldrar! T ska ut redan ikväll och smygöva... antar jag! för fisk äter han inte!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hur var det nu med motionerandet.... ? ;-)

2008-07-24 @ 20:32:13
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Har ju gått som fasen idag! Så nu är jag på gång!

2008-07-24 @ 20:43:21
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Zzara

haghaha du är för sööt!!

2008-07-26 @ 07:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0