Igår natt blev den klar



Vi köpte en liten skinka som vi kunde ha till uppesittarkvällen som är ikväll. Men vi kom hem lite sent från stan igår och skinkan var inte klar förens vid 12-snåret igår, med grillgering och allt. Men vi vill ju ha vår extra torr så då får den ju stå inne lite extra. Så det är en trött man som är på jobbet idag. Jag var med fasligt trött, undrar om utekvällen i lördags fortfarande sitter i tro. Jag har slarvat med glasögonen också, dumt. Det ger mig huvudvärk känner jag.

 Köpte lite ingridienser till julgodiset också, blev inte så mycket så nu får jag se vad jag har för recept och om nått passar till det jag har. Ska iallafall göra mina saltlakritskolor.

Hann kolla in på H&Ms rea som tjuvstartat och hittade fyra tröjor som jag hände undan. Så nu kan jag bli julefin. Så dom och lite cellofan till godiset ska jag in och köpa idag, sen kan julfirandet börja. Ikväll blir det mys framför tv:n med Bingolotto haha. Men en gång om året är det kul och Lotta Engberg är inte så dum.

Nu ska jag bläddra igenom lite tidningar och sen göra mig iordning för en snabbis in till staden.
Känns bara som jag glömt något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0