I kassarna




Tre scarfs hittade jag, men en är inte till mig utan till T som ser så bar ut som min pappa hade sagt, när han har sin skinnjacka. De andra två till vänster är till mig, första är från Divided, den andra från Indiska och T:s kommer från Stadium. Enkla "festskor" från Dinsko med skön klack och som sitter slimfit på benen. Blus i puderrosa, man blir snygg bara den kommer på! Limegrön Villervalla tröja till Ella, och en babyfilt som hon fick i julklapp och sist men inte minst en plåtburk med kors på för våra piller och plåster. Dom har jag förvarat i en plastpåse frams till nu, ännu en låda att organisera i :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jädrar nu är det fart på bloggerskan! :-)

2008-12-30 @ 22:49:57
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Har fått ta igen lite sömn, är inte van vid alla tillställningar som vart nu det sista... eller rättare sagt alla sena timmar! Me nu är jag på G igen :D

2008-12-30 @ 23:04:47
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0